سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره upvc|فروش پنجره دوجداره upvc|پنجره دوجداره

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست؟

درب و پنجره  دو جداره ترمال بریک آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم سازی می باشد در این پنجره تعبیه  یک عایق epdm  باعث شده  است که ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با داخل قطع شود . این روش این امکان را به ما می دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد .قابلیت دیگر این محصول عایق بتدی 100 درصد فضای درونی ساختمان است .ترمال بریک تمامی قابلیت های پنجره های لولایی و دو جهت باز شو و فیکش  شرکت  پنجره دوجداره upvc اصفهان را دارا میباشد .

توضیحات بیشتر:

حفاظ درب آکاردئونی آهنی برای آپارتمان و مغازه و پارکینگ

درب آکاردئونی آهنی

تولید و نصب انواع حفاظ پنجره دوجداره upvc در تهران و کرج
امنیت یکی از مهمترین مواردی است که همه ما می خواهیم. امنیت می تواند در مواردی مانند امنیت شغلی ، امنیت زندگی یا امنیت خانه باشد.

برای امنیت خانه ، امروزه ابزارهای متنوعی در بازار موجود است اما هیچ چیز مانند داشتن حفاظ های پنجره و حفاظ بالکن امن نیست. حفاظ ها مانند نگهبانان خانه ها هستند. حفاظ ها نصب می شوند تا علاوه بر تأمین امنیت در برابر سارقین و سرقت ها ، از بروز حوادثی مانند سقوط از پنجره نیز جلوگیری کنند. این امر مخصوصاً برای کسانی که در خانه بچه های کوچک یا خردسال دارند بسیار حائز اهمیت است.

حفاظ پنجره دوجداره upvc 

تولید کننده انواع حفاظ آهنی ساختمان در تهران

درب آکاردئونی کرج

حفاظ پنجره کرج

حفاظ آهنی پنجره

پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول  جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد - کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پنجره های دوجداره ترمال بریک و یو پی وی سی شرکت پنجره دوجداره اصفهان میتوانید با این شماره تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید. 09132130342